Første skoledag

I dag er første skoledag og jeg skriver fra klasserom 104 i Study Hall. Jeg kan gjøre hva jeg vil i 1,5 time så det er ganske chill. Alle lærere, elever og andre har tatt i mot meg på en eksepsjonelt bra måte. Jeg føler meg nesten som en kjendis, fordi mange har hørt om meg, men aldri møtt meg før. Jeg vil også ha Foods neste time hvor jeg håper å lage noe skikkelig Amerikansk og godt. Gleder meg til Football-trening i dag, de er vanligvis Mandag-Fredag 15.00-19.30 (lokal tid)

Flere innlegg kommer etterhvert…

(bildet er fra et random Amerikansk klasserom)

2 thoughts on “Første skoledag

Legg igjen en kommentar

