Booster-Bash Update

I går var det Booster-Bash på Lincoln-Lutheran. Kort fortalt var det en representasjon av de forskjellige sportene på skolen: Volleyball, cheerleading of Am-football. Vi hadde også en internkamp mellom de forskjellige spillerne på laget. Jeg fikk spilt litt og det var slimsomt, men awesome!

Etter Booster-Bash ble jeg med 4-5 seniors for å spise pizza. Det var sykt digg pizza på en plass som kaltes «Yia Yia`s» plassert Downtown Lincoln. Etter det fikk jeg en rundtur i byen før vi møtte noen flere «seniors» og kjøpte is. Alt er sykt billig her: Is og stor pizza betalte jeg 10$ for (60 kr)!

Min første «offisielle» kamp med Lincoln-Lutheran Warriors blir på torsdag mot Concordia fra Omaha. Blir spennende å se hvor vi står i forhold til de andre lagene i vår division!

Legg igjen en kommentar

