Første kamp med Lincoln-Lutheran Warriors

I går spilte jeg min amerikansk-fotballkamp. Det var en ny opplevelse med band som spilte, cheerleading team, 400 +/- tilskuere. Vi spilte en kjempekamp og vant 42-24 mot Concordia High School fra Omaha, den største byen i Nebraska. Jeg fikk spilt litt og fikk tatt to «kickoffs». Det betyr at jeg får muligheten til å sparke ballen over til det andre laget etter vi har scoret en touchdown. Jeg sparket ballen nesten 60 yards (65 meter ish) så det var veldig gøy!

Det var også en helt spesiell atmosfære rundt kampen. Oppmøte før kamp var 15.30 og kampen begynte 19.30, så det var mye forberedelser! Etter seieren møttes alle spillerne i midt-sirkelen og hadde felles bønn etterpå, det var god stemning!

Så da har vi en seier og ser frem mot neste kamp kommende torsdag mot DC West@DC West. De er fra Douglas County, Omaha.

Legg igjen en kommentar

