Powder-puff night at Lincoln-Lutheran/update on upcoming week

I dag var det power-puff aften på Lincoln-Lutheran. Det er hovedsakelig en greie hvor jenter spiller amerikansk-fotball og gutter spiller volleyball. Jeg spilte volleyball med et senior-lag. Vi vant 2 og tapte 1 kamp, men gøy var det uansett. Vi hadde også på oss t-shorter som var regnbue-farget og meget spesielle (ikke positivt ment) for å være helt ærlig, men jaja det er jo et minne det også!

Den kommende uken er noe som kalles «Homecoming week». Vi vil ha temadager hver dag og  i morgen så er det pysjamas-dag. På tirsdag er det «tvillingdag» som betyr at du finner en person som du skal gå med de samme klærne som. Vi skal også ha en fotball-kamp på fredag mot Raymond Central som er nesten der jeg bor i Raymond, Nebraska. Til å avslutte uken har vi en dans/ball på lørdag. Jeg synes egentlig konseptet er litt teit, men jaja jeg får gjøre det beste ut av det.

Jeg har også 3 prøver denne uken: Matte, U.S History og Spansk 4. Til å toppe dette har jeg masse andre lekser og to Junior Varsity (2nd lag) kamp med LL Warriors mot Syracuse (20 minutt sør fra Lincoln-Lutheran).

Så det er ganske lite tid til å bare være Harald og gjøre noe annerledes utenom skole, homecoming-aktiviteter og amerikansk-fotball for tiden!

2 thoughts on “Powder-puff night at Lincoln-Lutheran/update on upcoming week

  1. Hei Harald, Endelig fant jeg bloggen din🙂. Det blir kjekt å følge med deg og ikke minst treffe deg igjen i oktober! Kos deg i Lincoln. Frode

Legg igjen en kommentar

