Chapel 13 sept 2012

I går hadde vi en slags «Gudstjeneste»/møte på skolen som de kaller «Chapel». Serniorene på am-fotballaget hadde ansvaret for dette og jeg gjorde noe nytt og ganske spennende. Jeg fikk et spørsmål om jeg kunne tenke meg å holde en avslutningsbønn for møte på Norsk! Det var en ny og spennende opplevelse for de som hørte på, fikk jeg tilbakemelding om, så det var jo greit. Vi hadde også andre innslag som andakt, sang, beskrivelse av mottoet for sesongen (ordspråkerne 19:21) og annet. Alt i alt fikk vi mye positiv respons og jeg var glad jeg kunne bidra meg noe!

Legg igjen en kommentar

