Homecoming Dance at Lincoln-Lutheran

På lørdag var det Homecoming Dans her. Jeg har ikke fått tak i mange av bildene fra lørdagen enda, når jeg får de kommer de ut her.

Dansen var veldig gøy og jeg gikk sammen med de to norske jentene i en gruppe på 20 stykker. Vi gikk ut for å spise middag på en plass som het Grasantis og spiste italiensk. Jeg hadde pizza, det var veldig godt. Etter dette ankom vi dansen og hadde det veldig gøy her. Det er en vanlig ting her i U.S å ta med seg en date på slike arrangementer, jeg gikk med Eline. Am-fotball treneren min Coach Ziems fortalte at vi trengte å være gentelmens, så jeg gjorde mitt beste, betalte for mat og åpnet dører. Om dette var «godt nok» eller ikke, kan du kanskje lese om i Eline eller Silje sine blogger, jeg vet ikke helt hvor vellykket det gikk!
På dansegulvet ble det spilt en mix av danselåter og mer rolige rytmer. Det var gøy, jeg danset med forskjellige personer og lærte at Amerikanere ikke er spesielt gode til å danse. De synes jeg var god, og får alle som har sett meg danse, så vet dere at det ikke er en nytelse for å si det mildt!

Etter Homcoming bestemte jeg, Silje og Eline oss for å gjøre noe gøy sammen. Vi gikk til noen venner og grillet. Jeg prøvde «S`mores» for første gang, det er marshmellows grillet, sjokolade og kjeks. Det lages som en liten sandwich anbefales til Ola og Kari Nordmann!

 

Legg igjen en kommentar

