Liten Oppdatering Fra Over Dammen

Dagen er 20 september og jeg skal snart på skolen. I mårra skal jeg reise 3,5 timer til Falls City for å spille amerikansk-fotballkamp. Vis vi vinner der så har vi 4 seiere på rad,det vil være historisk i skolens sammenheng. Laget skal være mulige å slå, så jeg glder meg og ser frem til en god kamp!

Etter dette går turen tilbake til Lincoln 3,5 timer. Når jeg ankommer Lincoln, skal jeg sove over hos noen seniors før det er opp igjen 08.00 for å gå på trening lørdag morgen. Lørdagen er ikke helt bestemt enda, men det blir nok greit. På søndag er det opp å hopp med gudstjenste og kirkebesøk 08.00. Etter dette skal jeg prøve å få med meg litt av Liverpool – Manchester United.

Om cirka en uke skal jeg gjøre noe spennende. Jeg skal dra til San Fransisco! Hvorfor? Noe passgreier på ambassaden der. Utenom dette vil det også bli litt sightseeing der, jeg skal se Golden Gate Bridge. Etter dette skal jeg feire bursdagen min (1 oktober) på Hard Rock Cafe der. Startet denne tradisjonen i fjor på HRC i Manchester, fortsetter i år i San Fransisco.

Håper også på noe sportslig underholdning denne helga, lurer på å gå på en baseball-kamp på søndagen. Oakland Athletics møter Seattle Mariners, hadde vært gøy.

 

Legg igjen en kommentar

