Football Senior Chapel@Faith Lutheran Church

I dag fikk jeg vært med på noe gøy. Seniorene (eldste) på fotballaget reiste til den kirka jeg går til hver søndag; Faith Lutheran Church og hadde en liten Gudstjeneste med dem. Vi hadde de sykt gøy og viste frem  fottballaget, men viktigere Gud frem!

Dette startet 08.00 så jeg slapp 2 timer fra skolen. Vi skal reise til Christ Lutheran Church Lincoln i morgen og holde enda en Gudstjenste. Det gleder jeg meg til, alltid greit å få presentert Gud frem får nye personer rundt i lokalmiljøet!

Legg igjen en kommentar

