San Fransisco Trip

Nå er det 7 timer igjen til jeg reiser fra Lincoln, Nebraska til Vestkysten av «the land of dreams» og verdensmetropolen San Fransisco. En liten fedagutt tar et stort skritt når det er min første reise alene så langt. Det blir en spennende og gøy opplevelse! I San Fransisco skal jeg ornde noe passgreier på det norske ambassade-kontoret der. Med meg i ryggsekken  hjem fra San Fransisco blir litt sightseeing, et besøk på Hard Rock Cafe og kanskje en sportsopplevelse. Jeg gleder meg til å oppleve en ny del av kontinentet og U.S og oppleve California for første gang. Det blir en awesome tur med mange godbiter på programmet!

 

Jeg vil prøve å inkludere noen bilder og slikt etter at jeg kommer hjem slik at det går ann å misunne meg litt og fantasere om å være i S.F. Som Scott McKenzie skriver i sangen «San Fransisco» «Your gonna meat some gentle people there»gleder jeg meg til å oppleve denne fantastiske byen ved stillehavet. Hjemmet til Bill Gates, Golden Gate Bridge, San Fransisco 49ers og den største liberale politiske gruperingen i USA.

Snakkes senere!

 

 

 

Legg igjen en kommentar

