Lincoln Lutheran VS Lincoln Christian game@Wesleyan University

I dag spilte vi mot rivalene våre fra Lincoln-Christian High School. Det var en velspilt kamp selv om de vant sifrene 53-20. Jeg er ganske skuffa over dette og føler meg veldig sliten når jeg skriver her 23:35 fredag kveld. Fint om dere kan være med å be om styrke og energi siden jeg har dusinvis av timer med lekser foran meg denne helgen. Savner alle på Borgen, familie og venner. Har kjent litt ekstra på dette de siste dagene,men jeg er fortsatt glad at jeg er her i Nebraska. Kan ha sammenheng med bursdagen min som var litt annerledes enn vanlig, selv om det var grei. Men som nevnt fint om dere ber om dette fremover og husk å takke Gud får alle velsignelser i deres liv. Vi har mye å være glad få og like viktig som å be over noe er det å takke når vi får velsignelse.

@XerezDomingo/Harald A. Overå

Legg igjen en kommentar

