Soccer game at Lincoln City League

I dag spiller jeg to fotballkamper i Lincoln City Soccer League. Det er noe jeg gjør hver søndag som en ting for gøy. Jeg elsker fotball og klarer meg ikke uten å spille det i en eller annen form. Vi har et lag fra Lincoln-Lutheran som spiller mot lag med spillere i alle aldre. Mesteparten fra 18-27 år. Jeg har avreise om noen få minutter og gleder meg til å få litt trening og pleiet fotball-abstinensen jeg får når jeg ikke får sett så mange kamper på TV og slikt her over dammen.

Wish me luck!

Legg igjen en kommentar

