Stressende hverdag i Nebraska!

De siste dagene har vært veldig stressende her borte. Det er mest på grunn av at karakterende for 1/4 av året i dag. Jeg hadde 3 prøver og to prosjekter som måtte ferdiggjøres de to foregående dagene. I tillegg til dette hadde jeg fotball-treninger og kamp to dager siden hvor jeg kom hjem 23.30. Så hvordan ordnet jeg dette? Jeg var oppe hele natta og gjorde lekser, fikk 1 time søvn! Det er ikke sunt for noen, men hadde ikke noen annen mulighet til å få tingene gjort. Nå er det mindre på programmet og har fri på fredag så ser frem til litt rolige dager og vinter-stemning her når snøen forhåpentligvis kommer etterhvert!

 

One thought on “Stressende hverdag i Nebraska!

Legg igjen en kommentar

