Sioux Falls, SD Trip

Da sitter jeg på hotellrommet på Holiday Inn i Sioux Falls, South Dakota. Reisen tok 4 timer fra Lincoln og jeg er litt trøtt. Slapper litt av nå, men vi skal ut å spise med noen tidligere Borgenelever som studerer på Augustana som vi skal besøke i morgen. Gleder meg til å bli kjent med de og høre hvordan det er å studere i Sioux Falls. Hvem vet, kanskje jeg havner her som student?

Hotellrommet er stort og flott. Spesielt fint er det at det er betalt av norske myndigheter (norske skattebetalere). Dette er gjennom statsstøtte som Drottningborg får fra staten som dekker utgiftene våre på denne turen; hotel, mat, leiebil, transport osv. Så takk sosialismen og tidligere utskjelte Ap-politikere av undertegnede for gratis ting!

I morgen skal vi besøke Augustana College her i South Dakota og høre hvordan det er å studere her. Vi skal også få en rundtur på Campus hvor 1800 elever studerer dagligvis.

Gleder meg til fortsettelsen av turen!

 

Legg igjen en kommentar

