Weekend-update from Nebraska

De siste dagene her over dammen:

Denne helga har det skjedd en god del, jeg inkluderer torsdagen også i dette innlegget. Da (torsdag) hadde vi kamp mot Syracuse ca 45 minutter sør får Lincoln. Det var en grei kamp som Frode, Eline og Silje var med å så på som tilskuere. Uheldigvis tapte vi kampen med en del…

Fredag hadde vi ingen fotballtrening så jeg fikk litt fri etter skolen, det var etterlengtet! Etter dette ble jeg med vertsbrødrene mine på et avslutningsfest for Choir og Band på Lincoln-Lutheran. Denne happeningen var hos en jente i Band som hadde en sinnsykt fint hus! Det var som et hotell med en basketballbane, billiardbord, bord-tennis, air-hockey, fotball-bane med mål, svær hage osv. Det var gøy å bli kjent med litt nye folk! Etter dette gikk meg, eline og silje til middag hos Mr. Bassett (Nathan Bassett), Frode var også der. Det var gøy og underholdende på mange måter!

I går startet dagen med en fotballtrening som startet 08.30. Etter dette gikk jeg Jake (minste vertsbror) og Bryce (vertsfar) til en spillbutikk. Jeg kjøpte det nye Fifa 13 som det er gøy å spille! Senere så vi på Husker-kamp (Nebraska Cornhuskers) og at de vant med to poeng mot Northwestern fra Chicago. I tillegg til dette var det min vertsmor Amy sin bursdag. Vi hadde forberedt en del ting som virkelig  falt i smak!

I dag skal jeg på søndagsskolen nå om 50 minutter. Senere får vi besøk her hjemme av en ungdomsgruppe fra kirka jeg går i «Faith Lutheran Church» i Lincoln. Vi skal ha litt forskjellige aktiviteter ute i hagen og se en film i låven med prosjekter og skikkelig høst-stemning! Det gleder jeg meg til.

Vil avslutte dette innlegget med noen ord fra Matteus 6.33: 

Men søk først Guds rike og hans rettferdighet, så skal I få alt dette i tilgift! (tillegg)

One thought on “Weekend-update from Nebraska

  1. Det høres ut som du har hatt noen innholdsrike dager!! Håper du får litt mer fritid nå som fotballsesongen er på hell. Ønsker deg ei velsigna god uke!! : -) Gratuler Amy med dagen på etterskudd🙂 m

Legg igjen en kommentar

