Play-Off Game Against Pierce Bluejays

I mårra har jeg noe spennende foran meg. Fotballaget skal i krig (metaforisk sett) mot Pierce Bluejays fra nord-øst Nebraska og i potten ligger en fortsettende plass i Playoffs og mye ære! LL-Warriors har bare vunnet én play-off kamp i deres historie og det vil være en ære å være en del av en sterk maskin av oppdresset i full Uniform som kjemper for livet! Ekstra spennende er det i morgen fordi jeg har fått velsignelsen av å være «First Kickoff Guy». Det betyr i praksis at jeg er den høyest rangerte kickeren (spilleren som sparker ballen etter at vi har scoret en touchdown) på laget. Jeg har øvd timevis og på trening i flere måneder for å nå denne posisjonen. Jeg fikk beskjed om dette i dag på trening og jeg er veldig glad for dette! Dette har vært målet hele sesongen og at jeg får denne muligheten til dette i play-off er helt enestående! Det er ingen andre å takke enn Vår Kjære Himmelske Far! Jeg hadde ikke vært her i Lincoln vis ikke det hadde vært får hans velsignelser over mitt liv og personer jeg har møtt som har anbefalt meg for andre. For eksempel så begynte jeg på Drottningborg etter anbefalinger fra andre personer som jeg ikke hadde møtt vis Gud ikke hadde villet at jeg skulle treffe dem. Jeg er utrolig takknemlig og ydmyk for dette og prøver å ære han i alt jeg gjør. Vi har et tema for denne sesongen på fotballaget «One Purpose» fra Ordspøkerne (Proverbs) 19:21 – Many are the plans in the minds of man, but its the Lord`s purpose that will stand! Jeg har mange planer og forventninger om hvordan ting skal bli i mitt liv, og vanligvis så skjer ikke det som jeg vil til alle tider. Men det er Guds vilje som skjer og hans vilje for mitt liv som har sender meg til Pierce, Nebraska i mårra for å kjempe for han og skaffe flere mennesker inn til hans rike gjennom vår måte å spille Amerikansk-fotball på!

Gleder meg til i mårra, minner vil skapes og jeg er gira på å gi 100 % for mine Brødre i Kristus Jesus på laget i mårra og gjøre så godt jeg kan!

Legg igjen en kommentar

