What to write about@Haraldmeetsworld

I dag er jeg ikke helt i det kreative og skrivemessige hjørnet så tenkte jeg kunne ha en liten brainstorming for de som er interresert og leser på worpressen innimellom. Fremover, hva bør jeg skrive om? Hva er du interresert i å vite mer om ? Hva er mest interresant å lese om her?

– Daglige oppdateringer

– Mer i dybden oppdateringer om en spesiell ting

– mest mulig bilder

– fortelle om Lincoln-Lutheran (lærere, elever osv)
Send inn kommentarer og husk vis du ikke sender inn så kan du ikke påvirke og få frem det du vil vite mer om!

På forhånd, takk!

3 thoughts on “What to write about@Haraldmeetsworld

  1. Hei, jeg er vel kanskje i en særstilling!? Synes jo alt du legger ut er like greit, sluker alt, he, he. Flere bilder er alltid greit! Men fint å følge med på hva du holder på med, av aktiviteter og fag også. Nå vil du vel få litt mer fritid også. Flott Blogg, deler opplysninger med de jeg treffer!! :-)m

  2. Hei Harald, veldig spennende å lese alt du gjøre og din erfaringen. Klarer du å komme tilbake til det vanlige liv i Norge, som vi tror at det er enda spennende. Du får hilsen av alle. Klem Christa van den Hooven

Legg igjen en kommentar

