Halloween i Nebraska

I dag er det halloween og det feires jo med stor stemning her i Nebraska. Jeg kledde meg ut som en fotball-spiller som er veldig kjent her i USA; Troy Polumalu som spiller på favorittlaget til vertsfamilien min; Pittsburgh Steelers. Etter skolen gikk jeg hjem og gjode litt lekser før vertsfamilien kom med pizza!

Så det ble ikke voldsom halloween-feiring, men gjorde noe i hvert fall. Kunne ha godt på kino og liknende med noen folk, men planer forandres ganske kjapt så det ble ikke noe av. Jaja, koste meg i hvert fall med pizza`n og sparte noe penger.

One thought on “Halloween i Nebraska

Legg igjen en kommentar

