Trip to Kansas City with Mr. Bassett

I dag skal jeg og Eline på den årlige turen til Mr. Bassett (vår kontaktperson her) og jeg gleder meg veldig. Vi skal reise til Kansas City som ligger i staten Missouri og det blir stor stas. Programmet for helgen er en miks av aktiviteter og annet, vi skal blant annet besøke familien til Molly Bassett (Mr.Bassetts kone) der og gå ut å spise med mer, det blir også et kirkebesøk på søndag. Jeg reiser sammen med Eline og hans familie, 3 døtre som er 14, 12 og 10.

Litt mer info om denne byen: Den er en relativt stor by, litt større enn Oslo til sammenligning. Den ligger tre timer unna Lincoln på grensa mellom statene Kansas og Missouri. Byer er også hjemstedet til en del sportslag som: Kansas City Chiefs (football), Kansas City Royals (baseball) og Sporting KC (soccer) for eksempel.
Gleder meg til å se litt mer av USA og bli mer kjent med familien til min kontaktperson her!

One thought on “Trip to Kansas City with Mr. Bassett

Legg igjen en kommentar

