Kansas City Weekend

Denne helgen er jeg og Eline (som nevnt) i Kansas City. I dag har vi gjort mye gøy, vi reiste til Nathan og Molly`s eiendom som faren til Molly eier her i Missouri, en giganteiendom på 500 hekter (acres) og vi fikk gjøre mye gøy. Skjøte med pistoler og rifler, kjøre 4-hjuling noe som var spenennde og utfordrene på noen måter, men jeg likte det ganske godt! Vi hadde også god lunch der ute før vi vendte nesa hjemover mot Kansas City og en innholdrik kveld. Vi gikk ut å spiste i Kansas City, jeg, Eline, Molly and Nathan til en plass som het Jack Stack BBQ. Dette var en innertider for en kjøttelskende person som jeg er. Denne plassen (tror det eller ikke!) var rangert som den beste BBQ-resturanten i USA!! Deres bbq-ribs var helt utrolig gode! Jeg hadde noe som het «Ultimate Rib Dinner» som var 5 forskjellige typer BBQ-ribs med forskjellige sauser til. Det var så sinnsykt godt, vanskelig å forklare hvor fornøyd med den middagen jeg var! Tenk at jeg er utrolig mett og har smakt noe av den beste maten jeg noensinne har smakt, det var meg i dag det!

I morgen skal vi til kirka til Molly foreldre her i KC og de skal feire et 50-års jubileum her. Det blir en stor feiring som det er hyggelig å være en del av i morgen. Jeg kjøpte litt nye klær og liknende i dag, så jeg har litt variasjon og litt nytt. Det var mest vintertøy-aktig med ull-genser jeg kjøpte. Mens jeg og Nathan var inne i butikken i 10 min, var Eline og Molly inne i en butikk som heter Forever 21 for 1,5 time. Jeg klarer ikke å være inne i en butikk så lenge, det er fysisk umulig for en gutt! Så jeg er glad vi skilte lag litt, vi besøkte også noen sportsbutikker og annet.

One thought on “Kansas City Weekend

Legg igjen en kommentar

