Sunnmørsfeber øve dammen!

På søndag står sunnmørsstolteheiten Hødd klar mot Tromsø i cupfinalen 25 november 2012. Kvifor skriv eg detta på nynorsk?  Eg vona at du skjøna at eg vil æra familienavnet Overå frå Hareidlandet kor Hødd e frå og eg vil æra bestefar som e himmelen nå og følgjar meg som va stor Hødd-supportar! Sjøl om ikkje mi skriving e perfekt, så e det mitt beste forsøk på nynorsk sjøl om eg ikkje brukar det te vanleg. Her frå Nebraska he eg hørt på cupfinale-sangen te «Blåsarane» (Hødds supporterunion)  «Exposed to Failare» og he kome i stor stemning te denna kampen! Eg må ærleg sei at det Hødd he gjort i cuppen dette året, e mildt sagt imponerande, me pratar som sagt om ein klubb som holdt på å rykka ner frå Addecco-ligaen som nå møtar Tromsø og kan vinna cupfinalen. Ein klubb med eit budsjett som e 1/15 del av Trømsø sitt budsjett og få utenlandsspelara, halve Tromsø e frå Nigeria eller Tsjekkia. Ikkje at he noko imot utlendinga, eg befinne meg i utlandet som ein utlending no, men det e noko med lokale og svoltne guta som gje alt for barnsdomsklubben som dei he eit framifrå forhald te!  De e noko med Møre og Romsdal og cupfinala, Molde og Ålesund he mildt sagt fargelagt riksmålshovedstaden med svelelukt, ferjehumør og gode tjukke dialektord frå det beste vestland! Men svela og ingrediansane te sunnmørsretten tok dei me sjøl, får det va salg på mjøl og smør på nærbutikken og «eit godt sal e vert å med seg» som sunnmøringan seie så flott! Når søndagen kjem skal eg stå opp her klokka 6 og fylja med på laget frå Ulsteinvik som eg he blitt meir og meir glad i! Saman med Åge Hareide óg Jan Åge Fjørtoft, skal eg rope som Blåsarane sjøl gjore når svelelukta oste ut frå Høddvoll (stadion te Hødd) og stemninga var blå-kvit og elektrisk som når dei slo Brann heime!

I sumarferien va eg der oppe i skipsbygda på Hareidlandet og besøkte familen der oppe og koste meg voldsamt! Eg he vert på ferie i Spania, Krotia, Italia, Tyskland, USA og Storbritania, men denne ferien toppa kransekaka med kirsebær på toppen! Eg ville hellar ha reist te Ulsteinvik og familien i Hjørungavåg ei gong te enn å reise te Hawaii ellar Dubai, får dei som kjenne meg så e det eit stort kvalitetstekn. Eg elskar å reise, men det e noko med naturen der oppe som he trollbinda meg. Det var heilt fantastisk å få bli kjent med familien som eg he hørt så mykje om. Eg vonar med dette sagt, at du hjelpar meg med å ta på en vikinghjelm med Hødd-logo på og heiar på «underdogen» som dei Blå-kvite frå Ulsteinvik så definitivt e! Eg gledar meg te tia når eg skal få sett Steinar Johan Overå;bestefar, igjen i himmelen og prata om det magiske landskapet på sunnmøre, dei gode opplevelsane våre på Feda og året når Høddarane tok sitt fyste cupgull på landslagsståvå Ullevål.  Får no, får eg gjer som tusenvis a sunnmøringa gjer, som eg reikne meg sjøl sam å jubla når Høddarane slår laget frå»Nordens Paris»! «Mi e blåkvit, me e blåkvit, me e blåkvit fråUlsteinvik!» – Exposed to Failure (Hødds supportarsang 2012)

Bildane i dette innlegget e bilda fra Høddvoll sesongen 12/13, gledesrop fra supportara frå Ulsteinvik når Høddrane kom te Ullevål og nokon bilda frå landskapet som eg he blitt så glad i!

One thought on “Sunnmørsfeber øve dammen!

Legg igjen en kommentar

