Visuell presentasjon av oppholdet i Nebraska

Det har gått noen måneder siden jeg ankom Nebraska nå. Når noen leser mine innlegg om oppholdet mer så danner du deg et bilde, jeg vil også gi deg noe visuelt i form av bilder fra oppholdet så langt i en frisk potpurri a.k.a mix av bilder.

(bildene er ikke helt i rekkefølge men det er en beskrivelse og måned ved siden av bildene)

Meg, Silje og Eline på hjemmkamp på Abel Stadium på Wesleyan University i Lincoln hvor vi spiller våre hjemmekamper.  Sportsuniform; Amerikansk fotball og Cross Country Running (september)

Homecoming 2012; Meg silje, Eline og Chelsea (medstudent på LL) (september)

Meg og Eline på homecoming 2012 (september)

Bursdagsfeiring i San Fransisco, California (oktober)

Downtown San Fransisco og «Ride of the Ducks» som var en turisttur rundt i S.F (1. oktober – bursdagen min)

Jeg som fikk prøvekjøre denne kombilbåten i Stillehavet (1.oktober)

Meg med verdensmonumenter og et av de syv underverker i bakgrunnen; Golden Gate Bridge (oktober)

Vår første Nebraska-Cornhuskers kamp, her ser du pauseshowet i denne kampen (oktober)

Meg, Silje, Eline på tribunen med Markus Gjelstad (borgenelev stasjonert i Omaha) (oktober)

To stk Borgenelever på vår første Nebraska Cornhuskers kamp (oktober)

Meg og Silje utenfor hotellet på tur med Frode i Sioux Falls, South Dakota (oktober)

Augustana College, Sioux Falls besøk med Eline & Silje (oktober)

Fotballkamp med Frode som tilskuer og norsk vær, 3 grader og regn!  (oktober)

Middag med familien Bassett, Eline, Silje og meg (oktober)

Meg i Kansas City på tur med Eline og Mr. Bassett (november)

Senior-pictures (november)

Senior-pictures (november)

S-P (november)

Thanksgivingtradisjon i familien Wendland; Leirdueskyting i bakgården (november)

Vertsfar Bryce lærer med hvordan å sikte med rifle (november)

Barnebarn i familien Wendland på min vertsfars side og meg samlet for Thankgsgiving-feiring (november)

Dette er bare noen av bildene jeg har fra tiden her i USA, jeg har noen flere som jeg kanskje legger ut en annen gang..)

 

4 thoughts on “Visuell presentasjon av oppholdet i Nebraska

Legg igjen en kommentar

