Helga, adventstid og kommende aktiviteter

I dag er det fredag og helgen står får tur, jeg sitter å skriver fra familien Bassett sin stue med rumlende mage og kokende mat i bakgrunnen. Senere i dag kommer også Silje og Eline over, dette er fordi vi skal ha en førjulsfeiring/adventsfeiring noe som  jeg ser frem til. På programmet i dag så er det film; Elf, Amerikansk adventsmat som Pai og andre godsaker som jeg gleder meg til å smake. Det blir nok også litt prat om de søkende nordmenn som vil ta over min plass på Lincoln-Lutheran neste år. Dette er fordi nå har alle søknadene kommet frem og jeg kan meddele at det er 15 jenter og én gutt. Med dette virker det som det blir vanskelig å opprettholde norsk manndom og rekrutteringen av Amerikanske-fotballspillere neste år. Vis noen av søkerne leser dette så vil jeg bare si at det er helt ok om du vil skrive spørsmål her, Facebook  e-mail eller følge med på twitter! Jeg synes bare at det er gøy å hjelpe dere i søknads-prosessen fordi jeg husker hvor spent jeg var og hvor mange spørsmål jeg hadde.

I morgen har jeg spennende program som er skreddersydd som oppladning til helgens begivenhet (i mine øyne); Manchester-Derby mellom City og United på søndag. På programmet er det fotballkamp i morgen jeg skal spille i innendørs-ligaen her i Lincoln. Etter dette skal jeg til en venn av meg og Andrew som heter Dakota og ha FIFA-13 turnering med noen andre folk også. Vi er 8 totalt, dette er totalt i min gate og én kjempegod oppladning til oppgjøret på søndag.

Så det er deilig med helg og greie aktiviteter å se frem til her, dette er en av mine favoritt-tider på året, så jeg får gjøre mitt beste i å nyte hvert sekund av det!

Legg igjen en kommentar

