8 dager til JUL

Hei og hå, nå er det søndag kveld her i Raymond utenfor Lincoln i Nebraska hvor jeg bor dette året. Et par dager siden siste innlegg grunnet mye lekser og stress og lite tid. Denne uke som er foran meg er det hardeste så langt. Jeg har en haug av tentamener og prøver i nesten alle fag med mye jobbing i forkant. Siden sist har jeg vært på FIFA-turnering, basketball-kamp x3, julekonsert med band, band-avslutningsfest, juleshopping o.l.

Forrige helg var jeg hos familien Bassett og spiste middag noe som var både smakfullt og sosialt sammen med Eline & Silje. På lørdagen var jeg på basketball-kamp og Fifa-turnering mer noen venner av Andrew fra kirka og Lincoln-Lutheran også. Denne uka som gikk var preget av mye aktiviteter som pågikk og mye lekser som måtte gjøres. På programmet var det blant annet band-konsert, to basketball-kamper og fotball-trening.

På fredag var jeg ute å spiste middag med Silje & Eline sammen med Kamilla Skram Knudsen fra Grimstad som reiste som en av tre jenter i 2010. Hun kom over for å besøke venner på skolen og på College. Dette var veldig gøy, vi pratet masse om rubbel og bit mens vi spiste kinesisk-mat på en resturant som heter Imperial-Palace i Lincoln. Der hadde jeg Schizhuan-kylling fra den Kinesiske provinsen med samme navn. Det var veldig sterkt, men også utrolig smakfullt! Etter dette dro jeg tilbake til skolen for å se LL vinne mot Syracuse i Basketball for deretter å gå på juleavslutningen til korpset med Andrew & Josh for vi dro hjemover igjen.

Gårsdagen ble tilbrakt på shoppingsentret «Gateway Mall» i Lincoln for å gjøre ferdig julehandelen. Jeg fikk kjøpt mye gaver og slikt til vertsforeldre, Eline & Silje med flere. Gaver til familien hjemme er allerede sendt i posten selv om jeg uheldigvis ikke har hatt anledning til å kjøpe til alle og enhver.

Schezuan Chicken 3basketball2011

 

Min fredagsmiddag                                                                                                LL-Basketball lag

 

 

2 thoughts on “8 dager til JUL

  1. Hei, forstår du har det ekstra travelt, da blir det godt det snart blir juleferie!! Sendte deg en mail, håper du får tid å se på det. Tenker masse på deg, og ønsker deg fred og ro midt i skolestress og tentamener!!🙂 m

Legg igjen en kommentar

