Gjesteinnlegg fra over dammen!

Hei og hå mine landsmenn i det kalde nord!

Jeg har jobbet litt med å finne min første gjesteopptreden her på Haraldmeetsworld! Når det er det første så kan jeg jo ikke stille opp med noe lusegreier, så etter å ha  jobbet langt og lenge om hva jeg kan legge ut som vil være interreseant og gøy og lese på samme tid fant jeg noe som jeg personlig er veldig fan av. Jeg har en venn her borte som heter Victoria Kenow som jeg besøkte fredag i Seward, Nebraska. Jeg spurte om hun kunne ha et gjesteinnlegg med et dikt hun hadde skrevet tidligere. Dette er en jente som vil nå langt med skriving og et utrolig talent som jeg blir helt sjokkert av! Så jeg synes det er gøy å hjelpe henne med å få litt publisitet langt borte fra USA. Jeg vet hva dere tenker; «dikt, hvorfor er det kult?» men tro meg, jeg var skeptisk, men denne jenta har et ufattelig talent for ord, rim og rytme! Hun lager dikt som ingen annen og jeg er veldig glad for at hun har villet gi meg tillatelse til å legge ut et av hennes dikt her i dag for dere. Diktet er kalt «the beach» og handler om å sette pris på hva du har og å takke Gud for alt han har gitt oss gjennom skapelsen, korsfestesen av hans sønn og daglige ting. Les og nyt noe av det bedre jeg har lest på lenge!

You can’t paint a master piece that will capture the beauty of the sun dancing on the beach.

Nor can you portray the excitement on a stage, to a person young or old when they search for sea shells.

And yes, a spa, with all the lotions and scrubs feel great. But there is something truly relaxing,

about running you feet through the foam and soapy sand.

So when you run out to the clear ocean blue, and dig you feet deep into the sand. Please I beg to….

Don’t look up information about the islands of beauty. Take your loved ones down and enjoy! Because time like that, when you scavenger through the day is when you find laughter and memories. On camera or in your heart. That is when it matters.

And when the day is over and your all cleaned up, remember to give all the glory to God, who gave it all to You!

By Victoria Kenow

One thought on “Gjesteinnlegg fra over dammen!

Legg igjen en kommentar

