Koselig Helg i Nebraska

Nå er det søndag og jeg har fått med meg at mitt kjære United har vunnet over Scouserne fra Merseyside og dagen er derfor alle tiders! I dette innlegget vil jeg beskrive en helg jeg vil si har vært kjempebra med mange gode opplevelser her i Nebraska!

På fredag etter skolen var jeg på besøk hos ei som heter Victoria i Seward og tilbrakte litt tid der. Vi så film, spiste litt og koste oss. Det var gøy å bli kjent med litt nye folk og få maaange spørsmål om Norge. Victoria`s bestemor var fra Sverige så de var alle genuint interresert i Norge selv om de ikke visste så mye om mitt kjære hjemland!

I går var det litt lekser som måtte gjøres for morroa startet. Jeg hadde en Soccer kamp mot et lag som heter Beatrice. Beatrice er ikke et finspillende lag, de skader spillere og er røffe på en dårlig måte i spillestilen. Men dette bildet i hodet kan du tenke deg at det var deilig å slå dem 9-1 og 2 mål på meg var ikke en demper på stemningen! Etter dette gikk turen hjem før jeg så litt Amerikansk Fotball playoff-kamp. Det sitter jeg å ser på no også, en kamp mellom Seattle Seahawks og Atlanta Falcons. Det er gøy å følge med, jeg føler meg litt mer Amerikansk når jeg har sett litt Amerikansk Fotball.

I dag var kirka bnra og søndagsskolen var interresant og lærerik. Når jeg kom hjem fant jeg ut at streamen min ikke funka så det var jo toppers, men når jeg så resultatet og at «guttane» vant mot Scousers var alt greit! Nå sitter jeg med min 2012/2013 drakt med Kagawa på ryggen kjøpt på Ullevål før kampen i August og headsettet skrudd inn på Manchester United sanger om solskjær rubbel og bit samtidig som jeg skriver litt informasjon om livet her hjem til forhåpentligvis interreserte Nordmenn! Jeg har det kjempebra her borte, og koser meg med det meste som skjer i hverdagen! Håper dere har det bra der hjemme og koser dere til vi ses igjen!

– Harald

Legg igjen en kommentar

