Klar for skitur her i Nebraska!

Hei og nå er det snart klar for skitur #2 på meg i januar! På fredag reiser jeg tilbake til Colorado hvor jeg var i nyttårshelgen for å stå på ski med folk fra skolen. Forrige gang var det med vertsfamilien, denne gangen er det en tur med folk fra skolen gjennom kirka Messiah Lutheran. Dette er hvor Eline og Silje går hver søndag, jeg går til Faith Lutheran Church. Meg, Silje og Eline skal vise Norske skikunnskaper, for som ordtaket sier; Er vi jo født med ski på beina!

Før denne tid har jeg litt planer på programmet; I dag er det mest lekser og slikt som må gjøres selv om jeg skal på bibelgruppe i kirka i kveld. I morgen skal jeg ut å spise med en god venn av meg herfra. Hun heter Victoria og vi skal til en plass som heter Macaroni Grill. Det gleder jeg meg veldig til; både å bli bedre kjent med henne og å spise god italiensk mat som jeg elsker etter mine Italia-ferier som familien Overå har tilbrakt.

På fredag reiser også Nathan Bassett, (mannen som har ansvar for utveslingsprogrammet mellom Lincoln-Lutheran og Drottningborg) til Borgen for å velge ut de tre neste nordmennene som skal besøke Lincoln neste år. Vis noen av dere leser dette så oppfordrer jeg dere til å være dere selv, kose dere masse og prøve å bli så godt kjent med Mr. Bassett som mulig! Jeg pratet masse med han i Norge siden jeg var interresert og nyskjerrig av natur. Vis det er Guds vilje at du som Borgen Vg1 student skal komme her til USA så kommer du med. Jeg trodde ikke at jeg skulle få sjansen, men er veldig glad at det skjedde, jeg koser meg her! Vis du lurer på noe så kontakt meg gjerne, det er en ære å kunne hjelpe andre siden jeg husker hvor nervøs jeg var før Mr. Bassett kom på besøk!

DSC00010

Legger ved dette bildet som jeg tok på søndag med ny hårklipp og strikkegenser fra Norge jeg fikk til jul. Kos dere i Norge som jeg vil gjøre her i USA med fremtidige planer som jeg har skrevet om. Ha en god uke og nyt de små tingene Gud viser deg i hverdagen, de er gull hvert. Han har tross alt skapt oss i sitt bilde, så å bruke tid ved han er helt nødvendig for alle mennekser!

Snakkes!

Harald

Legg igjen en kommentar

