En innholdsrik dag endte med et fantastisk resultat!

Da er det offisielt! Jeg har endelig vil noen si og «jøye meg» vil andre si, entret verdenen av dating og forhold. Til noens store forundrelse har jeg fått meg noe som jeg prinsipielt imot fra dag 1 i USA, en kjæreste! Tenk det, lille Harald fra kystbygda Feda har vokst opp i noens øyne.. Men til saken og dagen som endret en del ting her i USA for en forsatt så ung Fedagutt;

Det har vært en gradvis økning i prateprotokollen min på facebook og innboksen min på telefonen etter jul. Dette skyldes i hovedsak en ting; jeg har skjønt at jeg skal ikke jakte etter jenter som ikke bryr seg om at jeg er her i USA. Jeg skal opprettholde og øke kontakten med de som allerede er interresert i å bli kjent med meg. Det er det jeg har gjort og jeg har blitt oppmerksom på ei jente her som jeg har blitt mer og mer kjent med over tid. Hennes navn er Victoria og etter 3 dater har vi da etter manges standard «offisielle» ettersom at det står det på facebook. Så forrige helg og det foregående helgen før det besøkte jeg henne i Seward, NE hvor hun bor for å være med henne og møte hennes familie. Forrige fredag, tenkte jeg at jeg måtte ta intiativ og jeg spurte henne ut til middag som vi hadde i dag.

Etter 3 gode retter på den Italienske resturanten Romano`s i Lincoln så fikk jeg bekreftelsen av at hun ville gjøre det offisielt. Jeg var ganske sikker på at det var resultaten av dagen før jeg møtte henne klokka 4 i dag etter skolen, men 100 % sikker kan man aldri være. Med dette i tankene, så skriver jeg nå dette innlegget om en litt uvanlig situasjon men veldig gledelig i mine øyne! Og får å berolige alle der hjemme, hun er en veldig grei jente med gode kristne verdier og en god moral! For å bruke fiske-terminologi her; jeg har fått en god fangst!

Med dette blir det spennende å se hvordan ting tar form, bare Gud vet hvor dette vil ende. Håper du synes det var interresant å lese, vis noen har kommentarer på hvor bra eller dårlig dette er, putt det i kommentarfeltet under så skal jeg forklare så godt jeg kan!

Ha en god helg, jeg skal kose meg i Colorado hvor jeg reiser i morgen!

Beste hilsner fra en nå litt endret Fedagutt!

– Harald

4 thoughts on “En innholdsrik dag endte med et fantastisk resultat!

  1. Hei:-) dette var da gode nyheter!! Hils Victoria å si jeg tror dere er heldige begge to! God helg m ski og d hele!! :-)m

  2. Hva kommer til å skje når du reiser tilbake til Norge.
    Spørsmål to er lydene; er ikke det i mot utvekslingsprogramet sitt reglamang å finne seg en kjæreste under oppholdet?

    • det vil tiden vise, hva som skjer når jeg returnerer til det kalde nord. Det var ikke anbefalt, men ikke ulovlig; det var skjedd før og vil skje igjen tipper jeg! For å beskrive litt, hun er en grei og fantastisk jente så jeg følte det var det rette å gjøre🙂

Legg igjen en kommentar

