Søkere til Lincoln 2013/2014 – ta gjerne kontakt!

Nå er det tiden på året hvor mange Borgenelever som søker seg til USA blir nervøse og spente på resultatet av deres lange søkeprosess. Det er tiden hvor du får gladbeskjeden eller et innblikk i sorgens kapittel for noen. Nå som Mr. Nathan Bassett er på besøk på Drottningborg/Borgenbesøk og tiden fremover vil jeg gjerne gi dere muligheten som søkere på VG1 til Lincoln-Lutheran til å ta kontakt. Jeg, Silje og Eline har vært gjennom akkurat det samme som dere er gjennom nå og jeg husker det veldig godt. Jeg var spent som få, og nervøsiteten var til å ta å føle på. Spør noen andreklassinger om hvordan jeg var før og etter at jeg fikk vite resultatet! Jeg vet ikke hvor mange av dere som har interresse av å lese @haraldmeetsworld, men vis du er en søker og leser noen ganger for å vite hvordan det er, så inivterer jeg deg til å ta kontakt om spørsmål fra a til å. Jeg lurte på uendelig mye før jeg kom hit; hvordan er skolen, hvordan er klassekameratene mine, hvordan er det å bo i vertsfamilie og hvordan er det å bo hjemmefra? Dette er alle veldig vanlige spørsmål, så vis du har ubesvarte spørsmål eller vil slå av en prat, så ville det bare vært hyggelig! Jeg kan nås gjennom;  kommentarer på bloggen, legg meg til på facebook, følg med på twitter @xerezdomingo. Håper dette kan hjelpe slik jeg fikk god hjelp av samtaler med Miriam, Maria og Kristine i fjor i forberedelsene til dette året! Lykke til!🙂

Beste hilsner fra Harald Antonsen Overå – utvekslingsstudent i Lincoln, Nebraska 2012/2013.

Legg igjen en kommentar

