Nye oppdateringer@Haraldmeetsworld!

I dag har jeg gjort litt oppdateringer på bloggen og den har fått nytt design! Jeg er fornøyd med resultatet og en ny type blogging jeg har begynt med! Jeg har lagt ut under kategorien sider forskjellige faktaopplysninger fra USA; venner og hvordan det er å være nordmann på Lincoln-Lutheran, litt om vertsfamilien, kulturen her borte, reiser jeg har vært på osv. Håper du leser de og liker det nye som er oppdatert siden sist! Ikke vær redd for å komme med kommentarer til forbedringer eller gode ting med haraldmeetsworld så jeg kan fortsette med det gode og forbedre det mindre gode i folks øyne. Jeg gleder meg til å oppleve resten av oppholdet i USA og beskrive det for dere her. Jeg håper du har lyst å følge med på mitt Amerikanske eventyr fra over dammen til vi ses igjen!

– Harald🙂

One thought on “Nye oppdateringer@Haraldmeetsworld!

Legg igjen en kommentar

