Fastelavnshelg i USA – gleder meg til en ny uke!

I dag er det fastelavnsøndag selv om de ikke feirer det spesielt mye her i USA. De kjærkomne bollene jeg er vant med er erstattet med mer Amerikansk hverdagsmat, men det er greit nok det selv om jeg savner bollene med krem litt! Denne uka har vært preget av mye stress og lekser en god del prøver og slikt, men helgen har vært relativt grei. Fredag var jeg i Seward med Victoria, vi gikk på et «track-meet»/friidretts-stevne på Concordia University. Det var en gøy opplevelse, det var også gøy å kunne være litt med henne i helgen.

I går så jeg to PL-kamper; Tottenham-Newcastle og Southampton-Manchester City. Nå sitter jeg å følger med på heltene som slår Everton 2-0 som det står nå. Det er viktig å få den luken ned til City, så vi kan ta hjem det 20 ligagullet! Jeg var også på besøk hos familien Bassett i går sammen med Silje og Eline, det var koselig. Vi spiste quesedillas, hadde god dessert og spilte litt brett-spill!

I dag har jeg ikke gjort sinnsykt mye; vi gikk ikke i kirka siden vertsfaren min dro til Chicago med jobben og vertsmor hadde en venninne på besøk. Jeg ville gjerne ha gått i kirka i dag, men jaja. Om få minutter skal jeg og Andrew gå til Lincoln for å kjøpe gaver på Gateway Mall. Det er en uke med mange ting som kommer opp nå; valentinsdag den 14 og  den 17 er det bursdagen til en spesiell jente, så jeg tenker jeg må få kjøpt noe fint!

Det blir nok også en del kondisjonstrening neste uke, jeg planlegger å trene i hvert fall mandag, tirsdag og torsdag så får vi se hvordan det blir. Jeg har litt prøver og sånt, men det går nok bra så lenge jeg øver! Så jeg legger den neste uka i Guds hender og ber om at det blir greit og at jeg kan tenke på annet enn det materialistiske som ofte forbindes rundt Valentines day. Jeg vil huske også at Jesus er min redningsmann og at jeg har evig liv når jeg aksepterer at han døde for mine synder! Ha en god uke, beste hilsner fra 12305 NW 27th street, 68428 Raymond NE hvor jeg bor!

Legg igjen en kommentar

