Happy birthday Victoria + Norsk søndagsaften!

Hei og god helg fra Nebraska! I dag har jeg to ting å fortelle om; min fantastiske dag sammen meg Eline, Silje og Markus Gjelstad og jeg vil meddele at min fantastiske Victoria ble 18 år i dag!!

I dag gikk jeg først i kirken fra morgenen av før jeg tok turen over til Eline for å være sammen med Markus, Eline og Silje denne dagen. Vi gjorde mye gøy og hadde en norsk aften med vårt vakre morsmål som ble pratet og mange rare blikk fra Amerikanere som ikke skjønte bæret. Vi gikk til en iskremsjappe som heter Ivonna Cone. Deretter gikk vi på kino og så Save Haven, en fantastisk god film som vi så i Lincoln! Til slutt hadde vi en perfeft dag på Olive garden, en kjempegod restuarant som serverer italiensk her🙂 Jeg skal sove over her til i morgen og snakke masse norsk!

I dag hadde Victoria sin bursdag og hun ble 18 år. Det er alltid en spesial følelse å bli 18 og det er veldig koselig at hun har denne spesielle dagen i dag. Jeg gleder meg til i morgen hvor jeg skal ut vil Victoria og spise. Jeg har litt spesielle gaver jeg skal gi henne for å gjøre dagen hennes spesiell. Jeg håper hun blir glad og føler at det blir en bra dag selv om bursdagen i dag sikkert blir litt bedre.

Jeg gleder meg til morgendagen og jeg håper at dere hjemme i Norge hadde en bra helg. Jeg har fri i morgen grunnet President`s day her borte så jeg er glad for det. Beste hilsner fra Harald i Nebraska, stay cool and keep believing in Christ!🙂

One thought on “Happy birthday Victoria + Norsk søndagsaften!

  1. Hei, greit å høre at du har hatt ei fin helg! Koselig at dere fra Borgen møttes! Hils Victoria og gratuler med dagen! :-)m

Legg igjen en kommentar

