Presidents day, school-off and lunch-date!

God-dagen! Jeg har i dag hatt gleden av å ha fri fra skolen siden vi har det som kalles «presidents-day» her i USA. Det var kjempedeilig å få ekstra fridag på tampen av helgen når jeg sitter i sorgen av at alle hjemme har vinterferie og jeg bare har en mandag fri + helga. Men man får ta til takke med det man får og glede seg over det! I natt sov jeg over hos Silje sin vertsfamilie sammen med Eline, Silje og Markus. Det var kjempekoselig!

Rundt 11 tiden ble jeg hentet fra Silje`s hus av vertsbroren min før vi tok turen hjemover. Rundt 1 tiden ble jeg henter av Victoria (ja jeg kan ikke kjøre her så da må jenta kjøre!) og vi gikk til en resturant som heter Toast i bydelen Fallbrook i Lincoln på lunch-date. Som tidligere beskrevet så hadde Victoria bursdag i går, dermed tok jeg henne med ut i dag for å feire dette og gjøre litt stas på henne. Dette gjorde jeg gjennom det beste Norge kan tilby i mine øyne på det kommersielle kjøpe-gave-planer; flott konfekteske «Gode ønsker» og en strikket Mariusgenser. Hun blir her og mer norsk for hver dag med meg, Mariusgenser og greier! Det var gledelig at gavene falt i smak som maten gjorde også. Vi hadde begge god lunch-mat med dessert til! Jeg har kost meg masse i dag, håper du har det fint i vinterferien eller evt. skoleuke der hjemme!

#Harald#

8635_4812660711562_1455350308_n

2 thoughts on “Presidents day, school-off and lunch-date!

Legg igjen en kommentar

