Soccer Uniforms and Taylor Swift Concert

Hei og hå! Etter tilbakemeldinger og ønsker om et innlegg på Norsk, vil jeg igjen skrive litt på norsk og ha litt på engelsk. I dag er det torsdag 14. Mars og jeg er i study hall. Siden forrige innlegg den 9 mars har det skjedd en del. Vi har blitt snødd inn av en kjempestor støstorm på søndag. Mandag og tirsdag var det mye lekser og ting som skjedde. Viktigere enn det var det at jeg fikk min LL-uniform med #19 på ryggen. Det er veldig gøy å at vi er bare 2 dager fra vår første kamp på lørdag. Bildet nedenfor er av meg med min LL-soccer uniform!

644362_497527136951733_545336763_n

 

I går hadde jeg en veldig gøy opplevelse når jeg, Eline og Sije sammen med Elines vertsfamilie dro til Century Link Center i Omaha på Taylor Swift konsert. Jeg er ikke tidenes Taylor Swift fan men når hun kan synge bra og lage en voldsomt show er jeg ikke vanskelig å imponere. Det var et veldig bra show med lyd, lys o.l. Omaha, NE var første konsertarena på hennes «Red World-Tour» hvor hun reiser verden rundt. Det var gøy å kunne se showet først og det var et bra minne jeg vil huske lenge! I tillegg til konserten spiste vi middag på en plass som heter Cheddar`s som hadde masse god mat og service! Jeg likte maten veldig godt🙂 Jeg fikk også sett Omaha, en by rundt størrelsen til Oslo, den største i Nebraska.

images-14images-13

 

Disse bildene var ikke tatt av meg men de var fra konserten.

 

 

 

Legg igjen en kommentar

